Jak funguje prodej
Proces prodeje nemovitostí v Jihomoravském kraji:
-
Analýza potřeb klienta
-
Podrobná prohlídka nemovitosti, zjištění technických podrobností
-
V případě potřeby asistence při odstranění právních vad nemovitosti
-
Výběr nejvhodnější strategie prodeje a načasování
-
Příprava nemovitosti na focení - homestaging
-
Fotografování
-
Příprava podkladů pro vyhotovení Průkazu energetické náročnosti budovy
-
Úprava fotografií, zpracování videa, vytvoření inzerátu
-
Zpracování 3D půdorysu
-
Inzerce nemovitosti
-
Spárování nabídky s aktuálními poptávkami
-
Komunikace s potenciálními zájemci a prověření jejich finančních možností
-
Prohlídky nemovitosti
-
Dohodnutí podmínek prodeje akceptovatelných oběma stranami
-
Rezervace nemovitosti, zákonné náležitosti
-
Zpracování podkladů pro vyhotovení smluvní dokumentace
-
Komunikace s úvěrující bankou, případně s bankou prodávajícího
-
Zajištění úvěru zájemci, komunikace s odhadcem a dodání potřebných dokumentů bance
-
Ověření správnosti všech termínů
-
Podpis smluvní dokumentace
-
Po úhradě kupní ceny vložení návrhu na vklad do katastru nemovitostí
-
Vyhotovení předávacího protokolu
-
Příprava podkladů pro přepis energií
-
Předání nemovitosti kupujícímu
-
Ostatní dle potřeby
-
Odhad tržní ceny nemovitosti, např. pro pozůstalostní řízení
-
Vyjádření správců sítí (při prodeji pozemku)
-
Geodetické služby (zaměření novostavby, dělení pozemku apod.)
-
Pasport stavby
-
Průběžný servis při pronájmech nemovitosti (kontrola stavu nemovitosti a platební morálky nájemce, výběr vhodného nájemce, depozit klíčů, komunikace s SVJ apod.)